رایانه های نوری
 
دنیای دانلود
دانلود کلیپ ، نرم افزار ، آهنگ ، دانلود فیلک
شنبه 1 فروردين 0برچسب:رایانه های نوری, :: 13:32 ::  نويسنده : مسعود اکبری

رایانه های نوری، همچنین به عنوان رایانه های فوتونیک شناخته می شود، با استفاده از فوتون به جای الکترون ها برای ارسال سیگنال است. فوتون ها ذرات بنیادی را تشکیل می دهند که نور است. لیزر در کامپیوتر جریان تولید نور استفاده کنید به جای الکترون ها می باشد. چندین مزیت از با استفاده از نور، که شامل سرعت های سریع تر، کوچکتر رایانه ها، و حرارت کمتر وجود دارد.

کامپیوتر به طور معمول استفاده از جریان الکتریکی به قدرت کامپیوتر و فرآیندهای آن. ایده در پشت رایانه های نوری است که به استفاده از نور به جای. گرچه تکه های کوچکی از فن آوری ممکن است نور به کار استفاده کنید، درست از رایانه های نوری هنوز وجود ندارد. محققان احساس می کنید که تکنولوژی با گذشت زمان حرکت به سمت استفاده از کامپیوتر های نوری و فن آوری پیشرفت به اندازه کافی به آنها واقعیت روزمره.

برای یک کامپیوتر به تابع، آن را می فرستد جریان الکتریکی در داخل و خارج از بخش به عنوان ترانزیستور شناخته می شود. این ترانزیستورها روشن یا خاموش توسط این جریان الکتریکی، و این پیام به کامپیوتر می فرستد. ایده اصلی در پشت کامپیوتر های نوری است که برای استفاده از نور، فوتون ساخته شده، در محل جریان الکتریکی است.

مزایای استفاده از کامپیوتر های نوری و استفاده از فوتون به جای الکترون ها متعدد هستند. اول، نور، تقریبا اثری از گرما نیست خود آن سفر، در حالی که جریان الکتریکی در حال حاضر در کامپیوتر مورد استفاده قرار می دهد مقدار زیادی از گرما. کامپیوتر فقط می تواند به سرعت قبل از آن تبدار کار می کنند. رایانه های نوری، نور و در نتیجه استفاده از کامپیوتر می تواند اجرای سریع تر و بدون نگران کننده تا کنون در مورد بیش از حد.

دومین مزیت کلیدی با استفاده از نور، توانایی خود را برای تصویب از طریق پرتوهای نور است. دو لیزر می تواند هر یک از بدون مؤثر مسیر از هر دو عبور. جریان های الکتریکی می توانند این کار را انجام دهند و کامپیوتر، باید طوری طراحی شود آنها مسیر ها طوری هرگز به صلیب. از آنجا که پرتوهای نور می توانند هر یک از دیگر عبور، فضای کمتری مورد نیاز است. این در رایانه های کوچکتر و کوچکتر قطعات مورد استفاده هم در کامپیوتر و هم در فرم های دیگر از تکنولوژی منجر شود.

در حال حاضر، فن آوری های نوری است که در پرینترهای لیزری، اسکنر، و حتی یک سی دی رایتر کامپیوتر استفاده می شود. لیزر با استفاده از نور برای انجام تمام این فرآیندها است. هدف این است که در نهایت گسترش فن آوری نوری نه تنها به رایانه ها، بلکه به ارتباط بین دستگاه های الکترونیکی. فن آوری های نوری می تواند به اینترنت اتصال با سرعت بیشتری نسبت به کسانی که قبلا در دسترس را ایجاد کنید. با استفاده از ترکیبی از رایانه های نوری و ممکن است این نوع جدیدی از اتصال به اینترنت، کامپیوتر می تواند کارهای تقریبا بلافاصله انجام است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


دانلود فیلم ، دانلود نرم افزار ، دانلود عکس ، دانلود کلیپ ، دانلود کارتون ، دانلود ، دنیای دانلود ، حراجی ، دانلود مداحی ، دانلود آهنگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 48774
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1